خانه / اخبار بویراحمد / بازدید آیت الله ملک حسینی از مسجد فاطمه الزهرا یاسوج+تصاویر

بازدید آیت الله ملک حسینی از مسجد فاطمه الزهرا یاسوج+تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  آیت الله ملک حسینی از مسجد فاطمه الزهرا در شهر یاسوج بازدید نمود.

در این بازدید که خانواده رضوی نیز حضور داشتند در خصوص نحوه ساخت و پروژهای اجرا شده در این مسجد توضیحاتی را رائه نمودند. حضرت آیت الله ملک حسینی در حین بازدید از مسجد در خصوص فضیلت ساخت مسجد چند دقیقه ای را نیز صحبت نمودند. ایشان همچنین اظهار داشتند که آبادی مسجد به فعالیت های معنوی مسجد می باشد.

مسجد فاطمه الزهرا در منطقه محمودآباد شهر یاسوج واقع شده است که یکی از زیباترین مساجد استان به شمار می رود و کنبد و گلدسته های آن از دور دست نمایان میباشد.

بانی ساخت این مسجد مرحوم سیدنادر رضوی پور می باشند. مرحوم حاج سیدنادر رضوی پور (بزرگ خاندان) طایفه سادات امامزاده علی(علیه السلام) از خیرین بنام استان بودند که زمین گلزار شهدای یاسوج و بنای مسجد فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) محمود آباد را اهدا کردند و از سبقت گیرندگان در امور خیریه نیز بوده اند. ایشان در خردادماه سال گذشته بر اثر سکته قلبی به دیار حق شتافت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

مراسم عزاداری ۵ شب آخر صفر برگزار می شود+پوستر

با حضور سخنران و مداح از دیگر استانها برگزار میشود.

تصاویر اخرین پیاده روی آمادگی اربعین حسینی در یاسوج

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ چند سالیست که جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه ...

بخش دوم از دومین پیاده روی تمرینی

بخشی از تصاویر دومین پیاده روی تمرینی اربعین که به همت جبهه فرهنگی استان برگزار شد!