خانه / اخبار بویراحمد / اخبار / کمک‌های مردم استان به سیستان و بلوچستان ارسال شد+تصاویر

کمک‌های مردم استان به سیستان و بلوچستان ارسال شد+تصاویر

محمد رمضانی مسئول موکب طریق الکربلا شهرستان گچساران و آرش صیادی شهرستان دنا از جوانان مومن متدین استان هستند که شاید نامشان را به نیک و خیرخواهی و کمک به هم نوعان شنید باشنید.
آنهایی که امروز قلبشان در مناطق سیل زده تپید، صیادی و امثال او در جای جای این کشور، این سیل مهربانی مردم را به دست هموطنان سیل زده رسانند.

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ رمضانی در خصوص کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان در گفت‌وگویی اظهار داشت: در آن شرایط سخت کمک به سیل‌زدگان و رساندن اقلام ضروری یکی از مهم‌ترین وظایف هم‌وطنان بود و استان ما نیز عزم خود را برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان جزم کرد که این اقلام ضروری ارسال شود.

وی افزود: سیل در ماه های گذشته خسارت شدیدی به دارائی‌های مردم و زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان وارد کرده بود و بسیاری از اموال مردم، روستاهای اطراف، مزارع کشاورزی و راه‌های روستایی را نابود کرده بود و همه ما وظیفه داشتیم که به  این عزیزان کمک کنیم.

مسئول موکب طریق الکربلا شهرستان گچساران گفت: کمک مردمی در قالب سبد کالا با دو کامیون باری و با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی جهت کمک به مردم غیور و دلاور سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی در پایان بابیان اینکه موارد اهدائی به ارزش  یکصد میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: بچه های که به صورت خودجوش به آن استان رفته بودند در شهرستان چابهار منطقه دشتیاری مستقر شده بودند که ضمن راه اندازی آشپزخانه هر روز ۲ الی ۳ روستا را تأمین غذای گرم می کردند. و تعدای از رفقا نیز مشغول  (تعمیر سیرویس بهداشتی منازل و…) بودند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

خاطره ای از یک یاسوجی در سفر اربعین ۱۴۰۲

هوا در اسکانمون با بیش از ۷۰۰ نفر گرم و دم کرده شد.یه سری صداشون در اومده بود...

زیر پوست آرایشگاه‌های زنانه کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

با دوره هایی در شیراز و تهران گذرانده‌اند در حوزه زیبایی فعالیت میکنند

مساجد شهر یاسوج سنخیتی با مسجد ندارند

سنگرها پناهگاه های دائمی و امنی هستند