خانه / گالری عکس / سه روز پرهیجان در اردوی تابستانه بچه های بهشت+تصاویر

سه روز پرهیجان در اردوی تابستانه بچه های بهشت+تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجموعه فرهنگی بچه های بهشت؛  اردوی سه روزه ای را در قالب طرح تابستانه حسینیه پدخندق به مقصد شهر سیسخت برگزار کرد. بچه های حسینیه پدخندق راس ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه شنبه  مورخ ۹۸/۰۳/۲۱ سوار بر اتوبوس شده و به سمت شهر سی سخت حرکت نمودند و راس ساعت ۱۱:۳۰ به اردوگاه فرهنگی تفریحی نور رسیدند.

بچه ها بعد از استقرار در خوابگاه های خود برای شرکت در اولین برنامه ی تفریحی خود به سمت زمین ورزش حرکت کردند و در آنجا به انجام بازی های گروهی مانند فوتبال و بازی جذاب و هیجان انگیز والیبال پرداختند.

از دیگر برنامه های روز اول اردو می توان به برگزاری پیاده روی شبانه در محوطه اردوگاه اشاره کرد.

بچه های مجموعه تربیتی بهشت دومین روز از اردوی خود را با ورزش صبحگاهی در هوای خنک شهر سی سخت شروع و بعد از صرف صبحانه به انجام بازی پر هیجان و طاقت فرسای جزیره قویترین مردان و جنگ جهانی آب پرداختند.

لازم به ذکر است از دیگر برنامه های اصلی اردو برگزاری جلسات حلقه ای زنگ تفکر می باشد که در آن حاضران با هدف اصلی اردو که برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف مهم  زندگی می باشد به بحث و تبادل نظر می پرداختند.

گفتنی است که تمام برنامه های تفریحی و تربیتی اردو مانند بازی جزیره گنج انجام پیاده روی شبانه، راپل، ستاره شناسی، ورزش صبح گاهی و درست کردن غذا توسط خود بچه ها در راستای آموزش و یادگیری در رسیدن به این هدف می باشند.

پایان بخش برنامه های اردوی سه روزه مجموعه تربیتی بچه های بهشت برپا کردن فضای صمیمی جلسه خداحافظی و روضه اباعبداله الحسین ع در اردوگاه فرهنگی تفریحی نور شهر سی سخت بود.

گزارش تصویری اردو

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

تصاویر اخرین پیاده روی آمادگی اربعین حسینی در یاسوج

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ چند سالیست که جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه ...

بخش دوم از دومین پیاده روی تمرینی

بخشی از تصاویر دومین پیاده روی تمرینی اربعین که به همت جبهه فرهنگی استان برگزار شد!

بخش اول از دومین پیاده روی تمرینی

بخشی از تصاویر دومین پیاده روی که به همت جبهه فرهنگی استان برگزار شد!