خانه / اخبار بویراحمد / اخبار / قصه جالب و پردرد طلاب خودجوش یاسوجی در یکی از مساجد+تصاویر

قصه جالب و پردرد طلاب خودجوش یاسوجی در یکی از مساجد+تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با شروع فصل تعطیلات تابستان طرح های تابستانه در مساجد و حسینیه های استان توسط فعالین فرهنگی که به تعبیر مقام معظم رهبری آتش به اختیار هستند به صورت جدی تر و منظم تر آغاز می شود.

یکی از مجموعه های فعال در تابستان ۹۶ مسجد امام سجاد علیه السلام بلهزار می باشد که به همت تعدادی از طلاب خود جوش حوزه علمیه یاسوج در قابل طرح پیوند به سبب داشتن جذابیت های فرهنگی و مذهبی، توانسته است بخشی از دانش آموزان، جوانان و نوجوانان منطقه بلهزار را جذب نماید. فعالیت هایی که با یک مدیریت صحیح می تواند، بسیاری از ناهنجاری ها را برطرف کرد.

اما قصه جالب و پردرد ماجرا آنجاست که مسجد امام سجاد علیه السلام بلهزار یاسوج به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات با داربست فلزی راه اندازی می شود و در فصل پاییز و زمستان برای در امان ماندن از سرما تعطیل می شود. تعطیلاتی که همه فعالیت آتش به اختیارهای آن مسجد را بی اثر می نماید. همه میدانیم که مسجد – مدرسه‌ایست که تعطیلی ندارد و دانش­‌آموزان به غیر از تعطیلات تابستان و نوروز، در همه زمانها در تکاپو و تلاش برای علم­ آموزی و پیشرفت هستند.

حال که وجود مسجد در هر مکانی موجب رشد مردم و تقویت باورهای دینی آنان می‌شود، نیاز است که مسئولان امر و مردم فهیم استان برای پایداری فعالیت های مذهبی و تربیتی در این مسجد اهتمام ویژه ای داشته باشند.

در زیر تصاویری از فعالیت های فرهنگی تابستانی که با حضور جوانان و نوجوانان در حال انجام است را می بینید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

خاطره ای از یک یاسوجی در سفر اربعین ۱۴۰۲

هوا در اسکانمون با بیش از ۷۰۰ نفر گرم و دم کرده شد.یه سری صداشون در اومده بود...

زیر پوست آرایشگاه‌های زنانه کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

با دوره هایی در شیراز و تهران گذرانده‌اند در حوزه زیبایی فعالیت میکنند

مساجد شهر یاسوج سنخیتی با مسجد ندارند

سنگرها پناهگاه های دائمی و امنی هستند