خانه / مجموعه هالی فعال استان / مشکلات تپه نور الشهدا یاسوج درهفدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام+تصاویر

مشکلات تپه نور الشهدا یاسوج درهفدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام+تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد جمعی از جوانان، مومنین و مردم شهر یاسوج با همکاری گروه خادمین شهدای جاوید الاثر و شهدای گمنام  تپه نور الشهدا مطالبی را پیرامون تپه نور الشهداء و مشکلات این یادمان به مسوولان مطرح کردند.

اعوذبالله من الشیطان الرجیم
وانه من سلیمان،
وانه *بسم الله الرحمن الرحیم *
*من المومنین رجال صدقو ماعاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا*
*سلام خدا بر حضرت زهرا س مادر شهدا و سلام خدا بر سلاله پاکش خمینی کبیر و سلام و درود به فرزندان روح الله، بر دلاوران پاکباخته آسمانی،برشهیدان،
سلامی به گرمی محبت مادری حضرت زهرا س به شهدای گمنام و جاوید الاثر که حضرت روح الله فرمود سلام و درود ما بر پاره های تن ملت که مونسی جز نسیم صحرا وپناهی جز مادرشان حضرت زهرا س ندارند.
*عرض ادب به محضر مقدس نائب بر حق امام آخر الزمان، حضرت امام خامنه ای عزیز که بزرگترین پاسدار حرمت خون شهیدان است.
هم او که فرمود که دستانی پشت پرده در تلاش اند تا راه و مرام و سیره و حتی قبور شهدا را نابود کنند کما اینکه به اسامی شهدا سر تابلوی کوچه ها هم رحم نکردند،اما کور خوانده اند.
حال،در طلیعه هفدهمین سالگرد تدفین هشت آلاله گلگون کفن جاوید الاثر یادمان تپه نور الشهدا یاسوج، سلام و درود میفرستیم به روان پاک و مطهر این هشت دلاور مرد آسمانی که در طی این سالها میهمان مردم ولایت مدار یاسوج اند و آبروی شهر.
آری،هفده سال میهمانی که اگرچه با تلخی مسامحه در حق میهمانانش همراه بوده اما بس شیرین است و هدایت کننده.
یادشان نور است این شهدای .گمنام،یادی کنیم از آن هشت بسیجی دلاور حضرت روح الله، هشت سفیر عشق که بام شهر یاسوج را منور کردند و هفده سال است میهمان مردم ولایت مدار یاسوج اند.


حال برویم سر اصل مطلب:
قانون میهمانی این است که میزبانان به بهترین نحو از میهمانان پذیرایی کنند،آنهم اگر میهمانت سفیری باشد *شهید*که از عرش خدا پیامی آورده تا زنگار دلت را بزداید.
اما…اما آیا ما ،یعنی آنهایی که مسولیت دارند در قبال قبور این شهدای عزیز و یادمانهای شهدا، خوب توانستند میزبانی کنند؟آیا غربت و مظلومیت و گمنامی که در تپه نور الشهدا یاسوج در سایه مسامحه و تسویف و غفلت و کوتاهی مسولین محترم مربوطه ایجاد شده گویای این است؟ جاده دسترسی که ۱۷سال است خاکی و سنگلاخی مانده و به بهانه های مضحک آسفالت نمی شود چطور؟یا امنیتی که در آنجا وجود ندارد و کسی جرات ندارد شبها به آنجا برود و دعایی بخواند؟آیا مسولین محترم یک شب ،فقط یک شب با خانواده شان حاضر اند به آنجا بروند و زیارتی کنند؟
از روشنایی این میهمانی هفده ساله بگوئیم که هشت چراغ یادمان را خرد کردند و الان هم تاریک تاریک تاریک شده است؟آیا حق تربت و حرم شهدا است که خاموش باشد؟ البته‌،بقیع هم که مزار مادرشان زهرا س است خاموش است….


غم و غصه هفده ساله نبود محوطه مناسب و نبود هرگونه زیر ساخت مناسب در تپه نور الشهدا یاسوج را کجا بریم؟آب شرب خوبی هم که برای این میهمانی هفده ساله نیست،خود یادمان و قبور شهدا هم درحال تخریب است،چه کسی هتک حرمت به شهدا درآنجا را توسط اراذل و اوباش جواب میدهد؟مسولین؟پشت میز نشین ها؟چه کسی سرقت و دزدی از مزار شهدا و پاره کردن کانکس آن توسط اراذل را جواب میدهد؟
مسولین محترم میدانند و درک میکنند که صندلی هایشان ثمره این خونها است؟ آیا میدانند که مسامحه و خدای نکرده خیانت به این منصب مقدس ،آخر سقوط و نابودی در آتش دوزخ است؟
کدامیک از مسولین جوابی برای هیزم های آتش اراذل و اوباش در حسینیه یادمان و هتک حرمت شهدا را جواب میدهد؟
خداوند بحق پهلوی شکسته مادر، مسولین عزیزی را که خدوم اند و زحمت این انقلاب را میکشند،علو درجه و عزت و کرامت و عاقبت بخیری عنایت کند،
وهر مسولی که مسامحه و خدای نکرده خیانت میکند را قرین ذلت کند و با بردن آبرویش از دنیا ببرد.
حال،مشکلات اسف بار،سخت،غیر قابل تحمل و شکننده یادمان تپه نور الشهدا یاسوج هفده ساله و به اوج خود رسیده است،


دلداگان شهدا،مومنین، عاشقان انقلاب،همه ما درقبال این یادمان و غربت هفده ساله اش مسولیم.
خسته شده ایم از جلسات پیاپی و مکرر مسولین و عمل نکردن ها….
تا کی؟تا کجا؟هفده سال جلسه و دستور بس نیست؟کی وقت اقدام است؟
همه عزیزانی که در قبال یادمان تپه نور الشهدا یاسوج مسولیت دارند، اعم از دستگاه های نظارتی و اجرایی آن،چه هیئت محترم امنای یادمان، مستحضر باشند و حتما هستند،این دومین بیانیه و شاید چندین و چندین باری است که اعتراض ما و مشکلات یادمان به سمع شان میرسد،لحن این بیانیه با بیانیه پاییز ۱۳۹۸ فرق کرده است‌.
مستحضر باشند که مسولیت قانونی و شرعی و دینی خودرا به نحو احسن در قبال یادمان تپه نور الشهدا یاسوج انجام دهند و به این ۱۷سال غربت پایان دهند،والا لحن بیانیه بعد قطعا متفاوت است و در عین احترام به مسولین محترم، انتقاد های بیشتری را مطرح خواهیم کرد.
ان شاالله که همه شما مسولین محترم به وظیفه خود هرچه سریعتر عمل فرمائید و مردم شهر یاسوج نیز مطالبه جدی ۱۷سال مسامحه در حق یادمان تپه نور الشهدا یاسوج را انجام بدهند.موفق،پیروز و سربلند باشید.
والسلام علی من اتبع الهدی
*به مناسبت هفدهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام تپه نور الشهدا یاسوج

جمعی از جوانان،مومنین و مردم شهر یاسوج با همکاری گروه خادمین شهدای جاوید الاثر و شهدای گمنام **
۱۳۹۹/۴/۱ ?

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

اولین سالگرد حاج قاسم به روایت تصویر در هیئت مذهبی میثاق با شهدا(یاسوج)

در جوار آستان مقدس امامزاده مختار برگزار شد

حرکت خودجوش جوانان انقلابی و اجرای نورپردازی تپه نور الشهدا پس از ۱۰سال تاریکی مطلق +تصاویر

به سه نور سبز و سفید و قرمز مزین شد.

شب قدر هیئت مذهبی میثاق با شهیدان در بیمارستان کرونایی شهید جلیل یاسوج+تصاویر

بیمارستان درمان بیماران کرونایی