خانه / اخبار بویراحمد / اخبار / به همت جبهه فرهنگی استان بزرگترین کمک تاریخی به نیازمندان استان در حال انجام است+تصاویر

به همت جبهه فرهنگی استان بزرگترین کمک تاریخی به نیازمندان استان در حال انجام است+تصاویر

ستار هدایتخواه دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شیوع ویروس کرونا و در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همسو با دیگر استان های کشور پای کار آمد و مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه را با توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی اجرا کرد.

?وی بیان داشت: طرح دو برابر شدن کمک های مردمی جمع آوری شده برای تهیه بسته های معیشتی موجب شد تا بزرگ ترین کمک تاریخی به نیازمندان استان ثبت شود.

?این فعال فرهنگی ادامه داد: مرحله نخست رزمایش همدلی اجرا و مرحله دوم نیز آغاز شده است و خیرین می توانند برای اجرای مرحله دوم این رزمایش هم اقدام نمایند.

?دبیر جبهه فرهنگی استان تصریح کرد: یکی از مهمترین کارهای صورت گرفته در قالب این رزمایش ایجاد بانک اطلاعاتی گروه‌های هدف (نیازمندان و خانواده‌های کم بضاعت) می باشد که توسط واحد فضای مجازی ستاد و با همکاری گروه های جهادی سراسر استان صورت گرفته است.

?هدایتخواه اضافه کرد: جهت انجام مرحله دوم افرادی که اقدام به جمع آوری کمک های مردم می کنند می توانند با مراجعه به قرارگاه مردمی رزمایش همدلی با ورود به سامانه www.hamdeli.jfkb.ir و نام نویسی در آن از طرح دریافت بسته معیشتی معادل ۲ برابر کمک های مردمی جمع آوری شده استفاده کنند.

?وی خاطر نشان کرد: همچنین آن دسته از خیران که قصد کمک به نیازمندان را دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ‌۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۶۱۲۸۰۱ بنام جبهه فرهنگی استان واریز و کمک های غیرنقدی خود را نیز به مسجد و حسینیه امام علی(ع) واقع در شهرک امام حسین (ع) یاسوج تحویل دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

خاطره ای از یک یاسوجی در سفر اربعین ۱۴۰۲

هوا در اسکانمون با بیش از ۷۰۰ نفر گرم و دم کرده شد.یه سری صداشون در اومده بود...

زیر پوست آرایشگاه‌های زنانه کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

با دوره هایی در شیراز و تهران گذرانده‌اند در حوزه زیبایی فعالیت میکنند

مساجد شهر یاسوج سنخیتی با مسجد ندارند

سنگرها پناهگاه های دائمی و امنی هستند