خانه / اخبار بویراحمد / اخبار / دو خبر خوش جبهه فرهنگی استان برای مردم و گروه های جهادی

دو خبر خوش جبهه فرهنگی استان برای مردم و گروه های جهادی

ستار هدایتخواه دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: پس از سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب و توصیه به برگزاری رزمایش همدلی برای کمک مؤمنانه دستگاه های اجرایی، مؤسسه های مردم نهاد، هیأت های مذهبی، گروه های جهادی و خیران تلاش برای جمع آوری کمک های مردمی و شناسایی نیازمندان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

وی افزود: بعد از این سخنرانی موج تازه ای بین خیران و مردم انقلابی کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به نیازمندان به راه افتاده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم این استان بارها ثابت کرده اند که در شرایط حساس و امتحان های مختلف تا پای جان برای نظام و انقلاب فداکاری می کنند.

هدایتخواه ادامه داد: جبهه فرهنگی استان اقدام به تشکیل یک ستاد با هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی، خیران، گروه های جهادی و هیأت های مذهبی برای ساماندهی بهتر امور و آغاز رزمایش همدلی در استان کرد.

وی ابراز داشت: با توجه به روحیه ایثارگرانه مردم کهگیلویه و بویراحمد و اعلام آمادگی خیران داوطلب این استان و بر اساس رزمایش همدلی ۱۰ هزار بسته معیشتی تا قبل از ماه رمضان امسال تهیه و بین نیازمندان استان به ویژه افراد آسیب دیده مالی از بیماری کرونا توزیع می شود.

هدایتخواه تصریح کرد: پس از تعامل انجام شده با هیأت های مذهبی، معتمدان محلی، گروه های جهادی و خیران کهگیلویه و بویراحمد این افراد به طور جداگانه و با استفاده از ظرفیت خود به عنوان زیرمجموعه قرارگاه مردمی رزمایش همدلی اقدام به جمع آوری کمک های مردم استان  خواهند کرد.

وی اظهار داشت: افرادی که اقدام به جمع آوری کمک های مردم کهگیلویه و بویراحمد می کنند می توانند با مراجعه به قرارگاه مردمی رزمایش همدلی با توجه به ظرفیت خود تا ۲ برابر بسته معیشتی دریافت کنند.

این فعال فرهنگی در مورد نحوه دریافت بسته های معیشتی، افزود: این افراد با ورود به سامانه www.hamdeli.jfkb.ir و نام نویسی در آن می توانند از طرح دریافت بسته معیشتی معادل ۲ برابر کمک های مردمی جمع آوری شده استفاده کنند.

وی بیان کرد: آن عده از خیران که قصد کمک به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد در قالب رزمایش همدلی را دارند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۴۱۳۲۷۵ نزد بانک رسالت و به نام «سفیران مهربانی» اهدا و کمک های غیرنقدی خود را نیز به مسجد و حسینیه امام علی (ع) واقع در شهرک امام حسین (ع) یاسوج تحویل دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

خاطره ای از یک یاسوجی در سفر اربعین ۱۴۰۲

هوا در اسکانمون با بیش از ۷۰۰ نفر گرم و دم کرده شد.یه سری صداشون در اومده بود...

زیر پوست آرایشگاه‌های زنانه کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

با دوره هایی در شیراز و تهران گذرانده‌اند در حوزه زیبایی فعالیت میکنند

مساجد شهر یاسوج سنخیتی با مسجد ندارند

سنگرها پناهگاه های دائمی و امنی هستند