خانه / اخبار بویراحمد / اخبار / گردهمایی بزرگ «زائران حسینی» با حضور مهدی رسولی برگزار شد+تصاویر

گردهمایی بزرگ «زائران حسینی» با حضور مهدی رسولی برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛دیشب بعد از نماز مغرب و عشاء زائران حسینی ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) در حسینیه ی امام علی (علیه السلام) واقع در شهرک امام حسین (ععلیه السلام) گرد هم آمده و با مداحی حاج مهدی رسولی از مداحان به نام کشوری دل های زائران و عاشقان امام حسینی (علیه السلام) کربلایی شد.

همچنین در این آئین  ستار هدایتخواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که اربعین یک حرکت و دوره آموزشی و تمرینی برای حضور در رکاب امام زمان (عج) است اظهار کرد: منزل اول در این راه منزل معرفت و شناخت است که نسبت به جایگاه امام خود شناخت پیدا می‌کنند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: منزل دوم منزل توبه و طهارت است که این فرصت برای همه است که چشم و زبان و گوش خود را پاک کنیم.

هدایتخواه سپس به منزل چهارم اشاره کرد و گفت: منزل چهارم منزل بصیرت است که برای یاری ولی بر حق زمان به معنای تیزبینی و روشن بینی است که با علم فرق دارد چرا که برخی عالمند ولی بی‌بصیرتند.

این فعال فرهنگی با اشاره به این که برخی بصر دارند ولی بصیرت ندارند افزود: بصیرت آن بینایی است که حیات ابدی خود را ادامه می‌دهیم و در طول تاریخ شیاطین تلاش می‌کنند بر باطل لباس حق بپوشانند.

وی با بیان این که در عصر فتنه‌ها هستیم خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که در فضای مجازی باطل‌ترین باطل‌ها را بزک کرده و حق می‌نامند و یک تاریخ ساختگی که در هیچ منبع تاریخی چنین چیزی پیدا نمی‌شود می‌گویند روز تولد کورش است.

هدایتخواه در همین خصوص گریزی به تاریخ ساختگی ۷ آبان زد و گفت: فردوسی که به قول خودش به عرب‌ها طعنه می‌زد و این قدر تعصب ایرانی داشت و ۳۰ سال زحمت برای زبان فارس کشید از دیو و اژدها در شاهنامه نام برده اما نامی از کورش نبرده است.

این فعال فرهنگی گفت: باید بپرسیم که چرا از نظر بعضی کورش حق مسلم نام گرفت و چرا یهودی‌ها که فقط خود را آدم می‌نامند و بقیه را حیوان می‌دانند چرا نام کوچه و خیابان و هتل خود را کورش می‌گذارند و یا این که چرا تا قبل از دوره رضاخان نام هیچ یک از بزرگان ما را کورش نگذاشته‌اند در حالی که بر خود نام چنگیز و تیمور می‌گذاشتند.

وی افزود: در دوره‌ای هستیم که مسلم‌ترین حقایق را فراموش می‌کنند لذا اگر بصیرت نباشد حق و باطل را نمی‌توان فهمید و تشخیص دوست و دشمن بسیار سخت است.

هدایتخواه در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان این که آن‌هایی که امام حسین را کشتند بنی‌امیه را نمی‌شناختند تصریح کرد: آن‌ها کسانی بودند که تحت تأثر فضای تبلیغاتی بنی‌امیه قرار گرفتند و جریان بنی‌امیه را در برابر امام حسین(ع) بر حق می‌دانستند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

خاطره ای از یک یاسوجی در سفر اربعین ۱۴۰۲

هوا در اسکانمون با بیش از ۷۰۰ نفر گرم و دم کرده شد.یه سری صداشون در اومده بود...

زیر پوست آرایشگاه‌های زنانه کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

با دوره هایی در شیراز و تهران گذرانده‌اند در حوزه زیبایی فعالیت میکنند

مساجد شهر یاسوج سنخیتی با مسجد ندارند

سنگرها پناهگاه های دائمی و امنی هستند