خانه / مجموعه هالی فعال استان / طرح های تابستانه مساجد در یاسوج آغاز شد+اطلاعیه و پوستر

طرح های تابستانه مساجد در یاسوج آغاز شد+اطلاعیه و پوستر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با توجه به فرا رسیدن فصل تعطیلات و وجود دغدغه پدران و مادران و نیاز فرزندانمان به غنی سازی اوقات و فراغت، تعدادی از مساجد و حسینیه های شهر یاسوج به صورت خودجوش اقدام به برگزاری طرح تابستانه نموده اند در زیر تبلیغات مربوط به این فعالیت ها را ببینید.

  1. هیت محبین آل طه(علیهم السلام) یاسوج این هیأت هرساله در فصل تابستان طرح تابستانه خود را با عنوان معراج برای جوانان و نوجوانان برگزار می نماید این برنامه ها اوقات فراغتی است به رنگ معنویت که که امسال نیز ۱۸همین سال برگزاری این طرح با محوریت مسجد امام حسن عسکری(علیه السلام) واقع در منطقه ترمینال می باشد.  ضمناً برای ثبت نام در طرح معراج سال۹۶ می توانید هر شب بعد از نماز عشاء به غرفه معراج در حیاط مسجد مراجعه و یا با آقای جهانکهن به شماره: ۰۹۱۷۵۱۶۷۲۸۱ تماس بگیرید.
  2. ۲٫مجموعه تربیتی بچه های بهشت که طرح خود را با عنوان طرح تربیتی بچه های بهشت برای جوانان و نوجوانان برگزار می نماید ا این طرح نیز برای سال دوم می باشد که با محوریت حسینیه پدخندق واقع در منطقه ترمینال-رجاء فعالیت می کند.  ضمناً برای ثبت نام در طرح حسینیه بچه های بهشت می توانید هر شب بعد از نماز عشاء به آقای شجاعی به شماره: ۰۹۳۹۲۶۵۰۱۶۰ تماس بگیرید.
  3. ۳٫مسجد قبا دولت آباد طرح خود را با نام طرح رویش همراه با برنامه های جذاب شروع نموده است. برای ثبت نام در این طرح  می توانید هر شب بعد از نماز عشاء در مسجد قبای دولت آباد به آقای موسوی مراجعه و یا با شماره: ۰۹۱۷۷۴۳۷۱۴۷ تماس بگیرید.

  • چنانچه علاقمنديد برای دست اندرکاران اين پايگاه اطلاع رسانی، مطلب و فغالیت های مجموعه خود را ارسال نمائید راه های ارتباطی زیر در خدمت شما است:
  • تلفن همراه( ارتباط تلفنی، پیامکی و شبکه های اجتماعی):  ۸۰۱۷ ۱۰۸ ۰۹۳۸ تلفن ثابت؛ ۳۳۳۳۴۲۳-۰۷۴

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

تصاویری از بزرگترین هیئت یاسوج در عزاداری ماه محرم

شخصیت های برجسته و سالمی را تحویل جامعه داده

هیئت مصابیح الدجی درعزاداری ماه محرم ۱۴۰۰ به روایت تصویر

در مدرسه پیروزی برگزار شد

هیئت علمدار ولایت درعزاداری ماه محرم ۱۴۰۰ به روایت تصویر

محله ترمینال-رجاء