خانه / گالری عکس / فاطمیه ۹۹ به روایت تصویر در مسجد امام حسن عسکری(ع) +تصاویر

فاطمیه ۹۹ به روایت تصویر در مسجد امام حسن عسکری(ع) +تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان به همت هیئت مذهبی فرهنگی محبین آل طه (علیهم السام) مراسم فاطمیه به روایت ۷۵ روز در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام برگزار شد. این مراسم با کلام زیبا و پرمغز حجت الاسلام والمسلمین قلندری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج و همچنین مداحی برادران محمدی و جمالفرد به مدت ۳ شب بعد از نماز برگزار شد.

  • هیئت مذهبی فرهنگی محبین آل طه علیهم السلام اکنون با سابقه دو دهه فعالیت در یکی از شلوغ ترین محلات مسکونی  جایگاه ویژه ای در بین جوانان و نوجوانان شهر یاسوج دارد. افراد زیادی اعتقاد دارند این مسجد به لحاظ موقعیت جغرافیای خاص خود که نزدیک به فضای پر از سرگرمی و تفریحی  پارک ساحلی می باشد  بایستی فعالیت های هنرمندانه و چشمگیر تری نسبت به دیگر مساجد محله ای داشته باشد و به اعتقاد خیلی از مردم این مهم به خوبی برآورده شده است.
  • قابل ذکر است این هیأت هرساله در فصل تابستان طرح تابستانه خود را با عنوان معراج برای جوانان و نوجوانان برگزار می نماید این برنامه ها اوقات فراغتی است به رنگ معنویت که که سال گذشته ۲۰همین سال برگزاری این طرح با محوریت مسجد امام حسن عسکری(علیه السلام) واقع در منطقه ترمینال برگزار شد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

تصاویر اخرین پیاده روی آمادگی اربعین حسینی در یاسوج

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ چند سالیست که جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه ...

بخش دوم از دومین پیاده روی تمرینی

بخشی از تصاویر دومین پیاده روی تمرینی اربعین که به همت جبهه فرهنگی استان برگزار شد!

بخش اول از دومین پیاده روی تمرینی

بخشی از تصاویر دومین پیاده روی که به همت جبهه فرهنگی استان برگزار شد!