خانه / اخبار بویراحمد / اخبار / مدیرعامل قرارگاه خاتم الاوصیاء فعالیت های کدام مجموعه در شهر یاسوج را «در سطح کشور» انگشت شمار دانست؟+تصاویر

مدیرعامل قرارگاه خاتم الاوصیاء فعالیت های کدام مجموعه در شهر یاسوج را «در سطح کشور» انگشت شمار دانست؟+تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا و مسئولین استانی بنیاد، در اولین روز از سفر استانی خود به تعدادی از مجموعه های فعال شهر یاسوج سرزده و در جریان روند فعالیت آنها قرار گرفتند.
از جملهٔ این مراکز،مجموعهٔ تربیتی-فرهنگیِ پیوند خانه، مدرسه، مسجدبود؛ که ایشان پس از بازدید از این مجموعه ارزشمند اظهار داشتند: امثال طرح پیوند در کشور انگشت شمار هستند.

طرحی که به سبب داشتن جذابیت های فرهنگی و مذهبی، توانسته است بخشی از دانش آموزان نخبه شهر یاسوج را جذب نماید.ضمناً، درحال حاضر این طرح در پنج مسجد یاسوج در حال فعالیت است.

لازم به ذکر است که این طرح، سال ۹۲ در شهر یاسوج با محوریت دفتر امام جمعه شهر یاسوج؛ حضرت آیت الله حسینی و همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان، آموزش و پرورش، بسیج و حوزه علمیه شروع شد و در حال حاضر بیش از ۵ سال است که به همت طلاب حوزه علمیه یاسوج در حال فعالیت است.

– قابل ذکر است مؤسس و مدیر این طرح، طلبه خوش نام و نام آشنای کشور، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله مشی میباشد. طلبه ای که در استان قم و جنوب کشور؛ علی الخصوص استانهای فارس، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و…. فعالیت های برجسته و گسترده فرهنگی دارد.

برنامه های متنوع، منجمله برگزاری حلقه های معرفت، اردوهای علمی، زیارتی و سیاحتی، همچنین کوهنوردی، شنا، فوتبال و فوتسال، مسابقات متنوع، برنامه های ابتکاری هر طلبه با شاگردان خود، برگزاری هیأت، جلسات روانشناسی برای والدین و حضور در مدارس را میتوان به عنوان برنامه های اصلی این طرح نام برد.
از محوری ترین برنامه این طرح حلقه های معرفت؛ با مباحث مختلف عقیدتی، تربیتی و… هست که در سطح برخی مساجد و پنج شنبه های هرهفته در مصلای شهر یاسوج همچنان در حال برگزاری است..

1 دیدگاه

  1. سلام . ایشون یعنی اقای مشی اخلاق بسیار فوق العاده ای دارن ولی خوب هستن دوستانی ک با کار غریبه هستن و با بی ادبی ب جای کار و دفع حداقل ای کار بسیج رو زیر سئوال میبرن … این مورد رفتارها خستگی رو روی تن امثال اقای مشی نگه نمیداره بدونن ک امثال اقای مشی نون رفتار و اخلاق طلبه گی رو میخورن …

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

خاطره ای از یک یاسوجی در سفر اربعین ۱۴۰۲

هوا در اسکانمون با بیش از ۷۰۰ نفر گرم و دم کرده شد.یه سری صداشون در اومده بود...

زیر پوست آرایشگاه‌های زنانه کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

با دوره هایی در شیراز و تهران گذرانده‌اند در حوزه زیبایی فعالیت میکنند

مساجد شهر یاسوج سنخیتی با مسجد ندارند

سنگرها پناهگاه های دائمی و امنی هستند