خانه / گالری عکس / تصاویری از بزرگترین هیئت یاسوج در عزاداری ماه محرم

تصاویری از بزرگترین هیئت یاسوج در عزاداری ماه محرم

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  مراسم عزاداری ماه محرم  با حضور عموم مردم توسط جوانان حسینی شهر یاسوج برگزار شد.

هیات جوانان حسینی یاسوج از سال ۱۳۷۱ به همت جوانان و نوجوانان پرشور آن زمان و با هدایت استاد هدایتخواه در شهر یاسوج آغاز به کار کرد.

هیئت مذهبی جوانان حسینی از ابتدای فعالیت تا کنون زمینه تربیت بسیاری از جوانان را فراهم نمود که امروزه در مناصب فراوانی در حوزه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، نظامی و .. مشغول به خدمت رسانی می باشند .

به اعتقاد بسیاری از مردم هئیت مذهبی جوانان حسینی در زمانهای گذشته اثر گذار ترین  هیئت در سطح استان بوده به گونه ای که در مسائل گوناگون فرهنگی و هنری جریان ساز بوده است و در ایام محرم بزرگترین مکان را به جهت استقبال از برنامه های خوبشان به این هیئت اختصاص داده اند. بسیاری علت موفقیت این هیئت را در توان بالای استاد هدایتخواه در جذب جوانان و نوجوانان در برنامه های فرهنگی، جهادی و عقیدتی می دانند به گونه ای که در سالهای گذشته محرم و سایر مراسمات آن در هیئت جوانان حسینی نسبت به سایر هیئت ها از حال و هوای متفاوتی برخوردار بود.

هیئت جوانان حسینی در کارنامه خود جوانان و نوجوانانی را تربیت نموده است که عمدتا رتبه های خوب کنکور را دارا بوده  و شخصیت های برجسته و سالمی را تحویل جامعه داده است. 

گفتنیست پس از راه یابی ستار هدایتخواه به مجلس شورای اسلامی اثرگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری این هیئت  برای چند سال افت پیدا کرده بود. امروز نیاز به امثال هدایت خواه برای تربیت نسلی سالم، پاک، مدیر و مدبر برای جامعه دینی و عرصه مدیریتی بیش از پیش احساس می شود.

در حال حاضر برنامه های هفتگی این هیات ، روزهای سه شنبه و در مسجد و حسینیه امام علی علیه السلام شهرک امام حسین با محوریت اخلاق با سخنرانی استاد هدایتخواه برگزار می شود.

امسال همزمان با آغاز ماه محرم ، این هیات از شب اول محرم به مدت سیزده شب ، در محل مصلای امام خمینی یاسوج مثل سالهای گذشته ، با رعایت کاما دستورالعملهای بهداشتی اقدام به برپایی خیمه عزای امام حسین علیه السلام نمود که با سخنرانی آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یاسوج و استاد هدایتخواه ، بیان احکام حجت الاسلام هوشیاری و مداحی آقایان محمدی ، جمالفرد و دولت آبادی همراه بود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

تصاویر اخرین پیاده روی آمادگی اربعین حسینی در یاسوج

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ چند سالیست که جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه ...

بخش دوم از دومین پیاده روی تمرینی

بخشی از تصاویر دومین پیاده روی تمرینی اربعین که به همت جبهه فرهنگی استان برگزار شد!

بخش اول از دومین پیاده روی تمرینی

بخشی از تصاویر دومین پیاده روی که به همت جبهه فرهنگی استان برگزار شد!