خانه / اخبار بویراحمد / اخبار / حضور جبهه فرهنگی استان در گردهمایی فعالان اربعین حسینی به میزبانی آستان قدس+تصاویر

حضور جبهه فرهنگی استان در گردهمایی فعالان اربعین حسینی به میزبانی آستان قدس+تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان،گردهمایی دو روزه فعالان مردمی اربعین حسینی به میزبانی آستان قدس رضوی برگزار شد.
? #ستاد_مردمی_اربعین_استان_کهگیلویه_و_بویراحمد نیز با حضور دبیر جبهه ستار هدایتخواه و دیگر اعضاء در نشست ها و کمیسیون های تخصصی شرکت داشتند.
?این همایش شامل برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی اساتید برجسته ایران و عراق و برگزاری کمیسیون‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف  بود.

حسین یکتا درگردهمایی فعالان مردمی اربعین حسینی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، عنوان کرد: خدا را شاکریم که این محفل در محضر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد و علاوه بر خادمی این امام همام، مدال خادمی موکبداری هم شامل حال همه ما شده است.
وی به فعالیت‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی در بنیاد کرامت امام رضا(ع) اشاره و تصریح کرد: ما بنا به حکم مقام معظم رهبری در انتصاب تولیت آستان قدس رضوی، دو ماموریت اصلی و عمده اعم از خدمات اجتماعی و پیاده‌روی اربعین را در بنیاد کرامت امام رضا(ع) پیگیری می‌کنیم.
یکتا افزود: بخش خدمات اجتماعی در محورهای تربیت، ازدواج، اطعام رضوی، کارآفرینی و سلامت با موسسات و خیریه ها در حال فعالیت است که عمده  کارها را جبهه فرهنگی و قرارگاه‌ها انجام می‌دهند.
مسئول ستاد خدمت رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی با بیان اینکه بسیجیان و جبهه فرهنگی انقلاب، پای کار هستند و تکلیف خودشان را با این پدیده مهم  می‌دانند، ابراز کرد: زمان جنگ جوانان ما در جبهه ها حضور یافتند و با دشمن جنگیدند. امروز اگر بخواهیم راه آنان را ادامه دهیم، باید جهانی بیاندیشیم. برای پیروزی و موفقیت در این راه، باید با هم تعامل و هم اندیشی داشته باشیم و به هم کمک کنیم. شعار بنیاد کرامت، انجام کار به نام عراقی‎ها به کام زائران، با کمک ایرانیان است.
تصاویر زیر مربوط به این نسپشست می باشد؛

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

خاطره ای از یک یاسوجی در سفر اربعین ۱۴۰۲

هوا در اسکانمون با بیش از ۷۰۰ نفر گرم و دم کرده شد.یه سری صداشون در اومده بود...

زیر پوست آرایشگاه‌های زنانه کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

با دوره هایی در شیراز و تهران گذرانده‌اند در حوزه زیبایی فعالیت میکنند

مساجد شهر یاسوج سنخیتی با مسجد ندارند

سنگرها پناهگاه های دائمی و امنی هستند