خانه / بویراحمد و دنا / اولین جشنواره تئاتر بچه های مسجد در شهر یاسوج برگزار می شود

اولین جشنواره تئاتر بچه های مسجد در شهر یاسوج برگزار می شود

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی محمد شریف اسلامی نژاد در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه اولین جشنواره تئاتر بچه های مسجد برای اولین بار در شهر یاسوج برگزار می شود، افزود: این جشنواره با هدف پیوند هنر با مسجد برنامه ریزی شده و برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۵ اثر نمایشی با مووضع بچه های مسجد به دبیرخانه ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: این جشنواره در نیمه اول اسفند ماه در مساجد شهر یاسوج آغاز به کار می کند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این جشنواره با حضور کورش زارعی مدیر امور نمایشی حوزه هنری کشور و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی شروع به کار می کند.

اسلامی نژاد تاکید کرد: در این جشنواره سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش استان، کانون مساجد و اداره اوقاف و امور خیریه استان مشارکت می کنند.

وی مساجد را یکی از مکان های مهم در حوزه فرهنگی نام برد و گفت: پیوند دادن هنر و مسجد نوعی تنوع فرهنگی محسوب می شود و می تواند در ارتقاء هنر تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: آثاری که تاکنون به جشنواره فرستاده شده بسیار مطلوب بوده و امیدواریم  آثار ماندگارتری از هنرمندان داشته باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme