خانه / برنامه های عمومی جبهه / واکنش مسئول جبهه فرهنگی استان به فایل صوتی آقای ظریف

واکنش مسئول جبهه فرهنگی استان به فایل صوتی آقای ظریف

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛پیرو سلسله جلسات بصیرتی معرفتی گفتمان سازی برای تحقق دولت اسلامی که به مدت ۵ روز به صورت مجازی برگزار شد استاد ستار هدایتخواه نکات چهارده گانه ای در باب فایل صوتی آقای ظریف به شرح ذیل منشتر نموده اند


۱-برنامه اتاق عملیات روانی جریان غربگرا و دولت تا روز انتخابات برای انحراف افکار عمومی از مطالبه گری در خصوص وعده های دولت و همچنین انحراف از مسائل اصلی کشور از جمله مذاکرات وین هر روز سوژه ای را برای حاشیه سازی و جنجال آفرینی مطرح می کنند‌‌؛ یک روز رفراندوم، روز دیگر تعویق انتخابات توسط رئیس جمهور مطرح می شود، حالا هم فایل صوتی، البته پس از چند روزی که این موضوع از تب و تاب ایستاد مساله دیگری. این شگرد عملیات روانی همچنان ادامه دارد. نیروهای مومن انقلابی باید مراقب باشند که در دام عملیات روانی جریان غربگرا که از خارج هم مورد حمایت قرار می گیرد. گرفتار نشوند.

۲- توجیه نا کار آمدی و ضعف شدید دولت در عمل به وعده ها. از جمله : تعامل با دنیا برای حل مشکلات کشور، دانستن زبان دیپلماسی، چرخیدن چرخ اقتصاد و چرخ سانتریفیوژها، برگرداندن اعتبار پاسپورت ایرانی و… اکنون که پس از ۸ سال به هیچکدام از این وعده ها عمل نشده، هم دنیای آنها که منظور شان آمریکا و اروپا بود. زیر همه وعده ها زدند. زبان دیپلماسی جز فریب و فرصت سوزی نتیجه ای نداشته، چرخ اقتصاد و سانتریفیوژ ها هردو باهم از کار افتاده، نه تنها پاسپورت ایرانی اعتبار خود را از دست داد بلکه دیپلمات ها هم بی اعتبار شدند و دیپلمات ارشد در تردد در آمریکا با محدویت مواجه شدو… همه این فضا سازی برای القا این مطلب بوده که مردم اگر نتوانستیم به وعده ها عمل کنیم، چون مزاحمی داشتیم به نام میدان (شما بخوانید مرد میدان) و اکنون که مرد آن میدان حذف شده به ما رای بدهید به وعده هامون عمل می کنیم!!!
۳- تحریف تاریخ برای آیندگان :اکنون با عملیات روانی مردم را فریب می دهند و با روایت سازی های کاذب از قبیل این فایل صوتی برای آیندگان تاریخ را تحریف می کنند! رفتاری ناجوان مردانه و غیراخلاقی!
۴- دو قطبی سازی های کاذب جنگ – دیپلماسی و… شگرد همیشگی جریان غرب گرا برای کسب و حفظ قدرت بوده و هست. در دوره ای دوقطبی جنگ و معیشت، وقتی دیگر دو قطبی آزادی و دیوار، امروز دو قطبی دیپلماسی و میدان را مطرح می کنند به قصد اینکه بتوانند در انتخاب آینده همچنان با فریب مردم در قدرت بمانند.

۵-انتشار این فایل صوتی نشان دهنده عمق نفوذ جاسوس ها در بدنه دولت و وزارت خارجه است. هرچند شائبه تعمد برای انتشار آن به مشام می رسد. بر خلاف ادعای آقای ظریف و کذب خواندن سریال های گاندو ۱ و۲، این ماجرا مهر تاییدی بر عمق نفوذ جاسوس ها در بدنه دولت بویژه وزارت خارجه بوده و به قول بسیاری از کاربران می تواند سوژه گاندو ۳ باشد.

۶- طبق مفاد این گفتگو میدان، مزاحم دیپلماسی بوده! مزاحم باید حذف شود!! بنابر این مرد میدان که شهید سلیمانی بوده باید حذف می شد. بر این اساس نوعی هم دستی و هم داستانی میان آمریکائی‌ها و عناصر داخلی که مرد میدان را مزاحم خود احساس می کردند، دیده می شود. البته این خود سرنخ مهمی است برای پیگیری و شناسائی عوامل ترور شهید سلیمانی که باید مورد توجه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و قوه قضائیه قرار بگیرد. باید دید چه کسانی از حذف مزاحم خوشحال بودند؟

۷- با ترور شهید سلیمانی شخص شهید سلیمانی و جسم مرد میدان حذف شد اما راه و منش ومکتب شهید سلیمانی باقی ماند، پس از علاوه بر ترور فیزیکی باید شخصیت او هم ترور شودتا الهام بخشی وتاثیر گذاری راه و. مکتب او به حداقل برسد چرا که راه و مکتب شهید سلیمانی همچنان مزاحم دیپلماسی رعب و التماس است. بنا براین تخریب شخصیت شهید سلیمانی در دستور کار قرار می گیرد.

۸- همگان می دانند نقشه آمریکا برای تسلط بر منطقه را دیپلماسی خنثی نکرد بلکه میدان و مردان میدان بودند که آمریکا را در رویای تسلط بر منطقه ناکام گذاشتند، از این گفتگو شدت ناراحتی از دخالت میدان برای بر باد رفتن بیش از ۷ و بلکه ۱۰ هزار میلیارد دلار ارباب مشاهده می شود واین گفتگو خوش خدمتی دیگری است به کد خدا و صد البته عذر تقصیر به درگاه کد خدا! در عرف دیپلماتیک همه جای دنیا میدان، پشتیبان دیپلماسی و برگ برنده در مذاکرات است، چرا که اساسا اگر در مذاکرات حداقل امتیازی کسب کردند به پشتیبانی میدان بوده است. اینکه چرا و چگونه ایشان میان میدان دیپلماسی تقابل ایجاد کرده یا نشانه جهل ایشان به این اصل مهم است که بعید می دانم! و یا دلیل بر خیانت
۹-این فایل صوتی نشان دادکه بی خبر گذاشتن ایشان از سفر بشاراسد و عین الاسد و….حکیمانه بوده است، چرا که همان عناصر نفوذی ممکن بود با افشاگری و جاسوسی در این گونه عملیاتها اخلال ایجاد کنند.

۱۱-سر درآوردن این فایل صوتی از شبکه سعودی وهابی حامی داعش که عمیقا کینه شهید سلیمانی را در دل داشتند حساب شده بوده و درواقع این اقدام انتقامی دیگر از شهید سلیمانی بوده است آن هم توسط کسانی که منافقانه دم از دوستی با شهید سلیمانی می زنند.

۱۲-این فایل صوتی تقابل دو مکتب را نشان می دهد، مکتب سلیمانی و مکتب نیویورکی ها‌‌‌‌، مکتب شهید سلیمانی مکتب عزت، اقتدار و استقامت هست. در مقابل مکتب ذلت، التماس و سازش نیویورکی ها.مکتب جانبازی عاشقانه برای حفظ امنیت و اقتدار در مقابل مکتب معاشقه حقیرانه با ایادی شیطان، خاطرات وندی شرمن را که ترجمه شده ببینید، مذاکره نیست، معاشقه است! اشک ریختن و ناز کردن و ناز خریدن و هدیه دادن جواد و عباس و مجید و….به معاشقه شبیه تر است تا مذاکره. اینهم نو آوری دیگری است از دولت تدبیر و امید؛ دیپلماسی عاشقانه!!!

۱۳-انتشار این فایل در این موقعیت زمانی به قصد استفاده انتخاباتی در انتخابات پیش رو بوده چراکه به زعم اینها با تخریب شهید سلیمانی به عنوان فردی که فقط منطقش اسلحه و جنگ بوده باعث کاهش محبوبیت او و در نتیجه کاهش محبوبیت همفکران شهید سلیمانی به عنوان رقبای انتخاباتی می شود.

۱۴-همزمانی انتشار این فایل با نامه نگاری آقای ظریف به رهبری برای رفع مزاحمان مذاکرات وین به منظور مجبور کردن رهبری به ساکت کردن منتقدان دلسوز و جلوگیری از روشنگری در عرصه عمومی و به نتیجه رساندن مذاکرات وین بوده است. آن هم بدون مزاحم!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

رزمایش الی بیت المقدس به روایت تصویر

به منظور حمایت از قدس

راه اندازی پویش مردمی «ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم»+جزئیات

به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

احیاء شب۱۹ رمضان به روایت تصویر مصلی بزرگ یاسوج

احیاء شب۱۹ رمضان به روایت تصویر