خانه / اخبار بویراحمد / اخبار / ندای لبیک جبهه فرهنگی انقلاب به فرمان رهبری برای همکاری با امام جمعه یاسوج+تصاویر

ندای لبیک جبهه فرهنگی انقلاب به فرمان رهبری برای همکاری با امام جمعه یاسوج+تصاویر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛  «ستار هدایت خواه» عصر (۷ بهمن ۹۸) در دیدار فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: انتصاب نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه را تبریک و به فال نیک می گیریم و امیدواریم این انتصاب مایه خیر و برکت برای استان باشد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، گفت: فعالان فرهنگی جبهه انقلاب در عرصه های فرهنگی مدنظر نماینده ولی فقیه طبق حکم مقام معظم رهبری خطاب به شما مبنی بر توجه به نوجوانان، جوانان و حتی نونهالان با برنامه ریزی و ظرفیت های لازم جبهه، آمادگی همکاری لازم را دارد.

وی به ساختار جبهه فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در استان ستادی تشکیل شده که پنج عضود دارد متشکل از دبیر ستاد، جانشین ستاد، سه نفر در سه بخش معاونت عملیات، معاونت آموزش و معاونت رصد و شناسایی همکاری می کنند.

هدایت خواه با اشاره به اینکه این ستاد هیئت اندیشه ورز یا ستاد راهبردی دارد، ادامه داد: هرساله با توجه به اولویت هایی که در استان وجود دارد، اولویت هایی را به عنوان اولویت فرهنگی انتخاب می کنیم و آنها را به مرحله عملیاتی می رسانیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: به صورت کلی در جبهه فرهنگی چهار ماموریت داریم که ماموریت نخست شناسایی وضعیت فرهنگی و فعالان فرهنگی است.

وی دومین ماموریت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را شبکه سازی و جبهه سازی دانست و ابراز داشت: ماموریت بعدی آموزش و توانمندسازی این افراد است و با استفاده از این جبهه و شبکه ای که تشکیل شده، عملیات های فرهنگی انجام می شود.

هدایت خواه خاطرنشان کرد: این عملیات ها هم با توجه به اولویت های استان است هم با توجه به فعالیت های جبهه معارض انجام می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات ها با مشورت هیئت اندیشه ورز انجام می شود، یادآور شد: هم اکنون پنج عملیات در استان داریم و هر عملیات یک دبیر و یک اتاق عملیات دارد و افرادی که در زمینه مورد نظر فعال و صاحب نظر هستند در همان زمینه اظهار نظر می کنند.

وی گفت: عملیات بزرگ اربعین یکی از این عملیات هاست که هرساله در دستور کار ما قرار دارد و امسال هشت موکب داشتیم و کاروان هزار و ۲۰۰ نفره نیز به کربلا اعزام کردیم.

هدایت خواه اضافه کرد: عملیات دوم ما انقلاب اسلامی است و مجمعی با عنوان مجمع اندیشه ورزان انقلاب اسلامی داریم که یکی از فعال ترین مجامع جبهه فرهنگی انقلاب محسوب می شود و هر هفته در زمینه انقلاب اسلامی و شرایطی که وجود دارد و برنامه ها هم فکری می کنیم و از طریق تشکل ها اجرایی و عملیاتی می شوند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات سوم در حوزه خانواده است که در زمینه تشکیل تعلیم و تعالی خانواده برنامه هایی داریم که به صورت خاص برگزار می شوند.

وی چهارمین عملیات را عملیات عفاف و حجاب دانست و تاکید کرد: پنجمین عملیات ما عملیات مربوط به تربیت کودک و نوجوان است که برنامه های خوبی در حوزه تربیت کودک و نوجوان انجام می دهند.

هدایت خواه یادآور شد: علاوه بر اتاق های عملیات، ساختار دیگری تحت عنوان کارگروه ها وجود دارد که هر کدام از شبکه های مختلف فعالان فرهنگی یک کارگروه ویژه دارند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کارگروه ها فعالان شبکه را شناسایی و سازماندهی می کنند، ارتقاء می دهند و در عرصه عملیات ورود پیدا می کنند.

وی گفت: تعدادی از جمع حاضر همکاران در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی هستند که در حوزه خانواده و سلامت کارهایی خوبی در دفتر با همکاری و هم افزایی که با جبهه فرهنگی وجود دارد انجام می دهند.

هدایت خواه گفت: این ساختارها و ظرفیت ها آمادگی دارند که با اشراف نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج همکاری لازم را داشته باشند.

به نقل از شبستان

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

خاطره ای از یک یاسوجی در سفر اربعین ۱۴۰۲

هوا در اسکانمون با بیش از ۷۰۰ نفر گرم و دم کرده شد.یه سری صداشون در اومده بود...

زیر پوست آرایشگاه‌های زنانه کهگیلویه و بویراحمد چه خبر است؟

با دوره هایی در شیراز و تهران گذرانده‌اند در حوزه زیبایی فعالیت میکنند

مساجد شهر یاسوج سنخیتی با مسجد ندارند

سنگرها پناهگاه های دائمی و امنی هستند