خانه / برنامه های عمومی جبهه / اولین نشست تخصصی حوزه خانواده برگزار می شود+پوستر

اولین نشست تخصصی حوزه خانواده برگزار می شود+پوستر

به گزارش پایگاه مجازی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سیدمحمدصادق قائمی مسئول اتاق عملیات خانواده جبهه فرهنگی استان گفت؛ با عنایت به اینکه یکی از آسیب هایی که امروزه جامعه ما در آن قرار دارد موضوعات حوزه خانواده می باشد. افزایش نرخ طلاق،کاهش نرخ ازدواج و افزایش متوسط سن ازدواج ،مباحث مربوط به فرزند آوری و تربیت کودک ، مباحث مربوط به ارتباط با جنس مخالف ، افزایش تعداد مجرد قطعی و …از جمله این آسیب هاست.
مسئول اتاق عملیات خانواده قرارگاه جبهه فرهنگی استان افزود به همین منظور بنیاد ملی خانواده در راستای هماهنگی میان بخش های مختلف دولتی و خصوصی و ایجاد یک جبهه فرهنگی مردمی و هم افزا به دستور مقام معظم رهبری تشکیل و شروع به فعالیت نموده است. این بنیاد ذیل قرار گاه فرهنگی خاتم الاوصیاء قرار دارد که در استان ها اتاقی تحت عنوان اتاق عملیات خانواده ذیل بنیاد شروع به فعالیت کرده است.
قلئمی اظهار داشت؛ در همین راستا اولین نشست تخصصی فعالین حوزه خانواده در بخش های مختلف اجرایی دولتی و غیر دولتی در استان، روز پنجشنبه مورخه ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ راس ساعت ۸ صبح در مرکز همایش های صدا و سیمای استان با حضور دکتر رحیمی نژاد از اساتید برجسته کشوری برگزار می گردد .

ایشان با تاکید بر عمومی بودن جلسه از عموم خواهران وبرادران و دغدغه مندان حوزه خانواده جهت هم افزایی و ارتباطات بیشتر در این نشست دعوت نموده است

ا

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

bigtheme
x

شاید بپسندید

رونمایی از تابلوی کیلومتر شمار کربلا و قدس در شهر یاسوج+تصاویر

در خروجی شهر یاسوج به سمت شیراز

رزمایش الی بیت المقدس به روایت تصویر

به منظور حمایت از قدس

راه اندازی پویش مردمی «ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم»+جزئیات

به همت ستاد مردمی جبهه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد